Sok kockázati tőke-társaság vezetőjével cseréltünk eszmét az elmúlt 2 évben, és sokféle választ kaptunk arra a kérdésre, hogy milyen számukra egy kívánatos cég. A válaszokban az alábbi mondat minden esetben benne volt: export piacokra is dolgozik.

Éppen ezért az elmúlt években komoly tudásbázist és piackutatási tapasztalatot halmoztunk fel élelmiszeripari, gyógyászati, biztonságtechnológiai, műanyagipari, építőipari és más könnyűipari ágazatok piacainak felkutatásával Európában, Ázsiában, Amerikában, több mint 25 országban.

Ha pontosan tudja, hogy ki az Ön ügyfele, hol található meg, mit gondol az Ön termékéről, szolgáltatásáról, akkor Ön megelőzheti a versenytársai 95%-át.

Ha mindennek a tudásnak, és tapasztalatnak nem csak Magyarországon, hanem külpiacokon is birtokában van, akkor nyugodtan hajthatja álomra a fejét.

Munkamódszereink alapját az elemzések és tesztelések képezik. Manapság semmire sincs garancia az üzleti életben. Tehát: teszt, teszt, és teszt!

Velünk kapcsolatban felejtse el az 50 oldal elméletet, és szép grafikonokat. Amit mi az asztalra teszünk az valódi kuriózum

  1. Nem csak a makro, és mikro-piaci elemzéseket, trendeket, konkurenciákat, és egy országba bevonulás szabályozási, és törvényi hátterének lehetőségeit tesszük le strukturáltan partnerünk elé, hanem a megtalált potenciális értékesítési csatornák végén  a valódi vásárlót is!
  2. Tovább megyünk, meg is interjúvoljuk partnerünk potenciális vevőjét, és a mély interjúk végén, aktív leadeket generálunk, hogy a csatorna, a piac valóságosságát magunk számára is leellenőrizzük.
  3. A megkérdezett csatornák végén lévő potenciális vásárlóktól így gyakran halljuk az alábbi „szívet melengető” mondatokat: és ha már ennyit beszélgettünk, kérhetnék egy bemutatkozó anyagot is?”  Vagy: …és hol lehet ezt megvenni?”
  4. Nem ritka, hogy „eldugítjuk” a piackutatást megrendelő cég értékesítési csatornáit, és új export kereskedőt kell „fejvadásznunk” a piackutatás eredményeként keletkezett munkák elvégzésére… de hát ennyi baj legyen.
  5. A munkánk vége-vagy a következő kezdete-, amikor a piackutatás összes értékes megállapítását, és tudását beépítettük a gyakorlatba, és a hétköznapi értékesítési láncba.
  6. Ha a megrendelő cég egyáltalán nincs felkészülve a megnövekedett igények lekezelésére, presales -tevékenységet végzünk a lekutatott export piacokon, hogy a bevétel valóban realizálódni tudjon.

Hogyan érjük el ezt a minőséget?

Piackutatási divíziónk élén Bartucz Viktória áll, aki a múltban nagy multinacionális cégek, mint a TNT, és a Groupama Biztosító Társaság ügyfélkapcsolati vezetőjeként szerzett kiemelkedő gyakorlatot az emberek kezelése, a telefonon keresztüli ügyintézés, az értékesítés, és ügyfélszerzés terén. Nincs olyan titkárnő, aki egy idő után meg ne enyhülne, és át ne engedné főnöke féltve őrzött telefonszámát, hogy mi bemutatkozhassunk neki.

Hasznos volt? Ossza meg ismerőseivel is!

Hírlevél

                            

Kövess minket!

top