A speedcarve kifejezés sportnyelven gyorsfordulatot jelent.

Szeretnénk, ha ügyfeleink számára felgyorsulna, és pozitív irányba menne az üzlet.

Cégünket két tapasztalt, topmenedzserből lett befektető vezeti, akik szeretnek tanítani, és presztízs-kérdésnek tekintik, hogy ez a gyors fordulat biztonságos és eredményes legyen.

Az, hogy mi nem csak tanácsadók, hanem céges és ingatlanérdekeltségeink által befektetők is vagyunk, azt is jelenti, hogy már „ettünk a pudingból”, így csak általunk is kipróbált dolgokat tanácsolunk.

Milyen témákban tudunk segíteni, mi cégünk fő profilja?

  • export piackutatás
  • növekedési válságkezelés
  • tőkebevonás
  • exit-stratégiák kidolgozása
  • cégeladás

Miért pont ezek a területek?

A történet bő 3 évvel ezelőtt kezdődött: a válság beköszöntével több cégvezető ügyfelünk a következő panaszokkal keresett meg bennünket:

  • ”bevertem a fejem a plafonba”
  • ”elfáradtam”
  • ”már én vagyok a saját cégem növekedési gátja”
  •  én ezt a piaci helyzetet már nem bírom tovább, folytassa valaki más”

Ekkor mi ígéretünkhöz híven szakmai, vagy pénzügyi befektetőket hoztunk, és támogattuk az eladást, vagy tőkebevonást.

Egyre több és érdekesebb esettel fordultak hozzánk segítségért:

Eladták volna a céget, de jó „magyar betegség” szerint nem volt kimutatható az eredmény.

Volt eredmény, de egy emberhez köthető csupán: a belefáradt menedzser fejében volt a cég összes értékes tudása. Ha ő távozna, a cég értéke elenyésző lett volna.

Más esetben jó volt a termék, rendben voltak a számok is, de jövőkép és növekedési irány hiányzott, ráadásul szokásjogon voltak csak kuncsaftok, nem tudatos és főleg nem megismételhető struktúrában. Ki vesz olyan céget valós cégértéken,- még ha még annyira értékes is- ahol alapvető strukturális problémát is adnak a portékához?

A feladatokra sikerült megoldást találni

Mi volt mit tenni, szépen felgyűrtük az ingujjunk, és az eladni kívánt cégeknek hol külpiacokat, és konkrét vevő csatornákat kerestünk, hol pedig a befektetőknek is értékes jövőképet rajzoltuk és menedzseltünk végig.

Cégünk ügyvezetője
Bartucz László

laci

Korábban médiapiaci válságmenedzseléssel, valamint cégek növekedési pályára állításával foglalkozott.Kiemelkedő eredményeket ért el a Pesti Est Csoport ügyvezetőjeként, valamint a Danubius Rádió vezérigazgatójaként.Befektetései mellett jelenleg stratégiai tanácsadással, tudásmegosztással és networking-gel foglalkozik

Cégünk partnere
Pető Éva

eva

Korábban Magyarország egyik kiemelkedő szervezetfejlesztő cégének vezetője, fejvadász, ingatlan-befektető, több cég tulajdonosa.Jelenleg növekedési és kiszállási stratégiák menedzselésével, HR outsourcing-gal, business controlling rendszerek bevezetésével foglalkozik.Ingatlan befektető, cégtulajdonos.

 

Mivel valószínűleg Ön valakinek az ajánlása alapján olvassa ezt a honlapot, legjobb, ha személyesen hív minket:

Bartucz László: 20/9402700

Pető Éva: 30/9282398

Ha az alábbi kérdések közül bármelyikre igennel válaszol, akkor segíthetünk:

  • Szeretne külföldön is terjeszkedni, hogy ne függjön a magyar gazdaságtól?
  • Jól fizető vevőket keres külpiacokon?
  • Értékes terméke, szolgáltatása van, de nem találja igazán fizetőképes piacát?
  • Azon gondolkodik, hogy egyszer a jövőben eladná vállalkozását?
  • Növekedési válságban van?
  • Visszavonulna, és átadná gyermekeinek, vagy a menedzsmentnek cége irányítását?
  • Eladná vállalkozását, de nincs olyan állapotban, fel kéne javítani?
  • Tőkét / kockázati tőkét szeretne bevonni,de nem tudja hogyan kell?

 

 

Ahogy minket Partnereink látnak

 

ehelp_logo

“Bartucz László segítségével a munkatársaim és én is érezhettük, láthattuk és elérhetővé tehát reálissá tettünk egy olyan távoli célt, amit előtte kimondani sem mertünk. Szó szerint igaz ránk: Álmomban nem mertem volna gondolni. A Speedcarve ezt hozta ki belőlünk.”

E-HELP Consulting kft – Munkaerő-kölcsönzés, Gyurics Lajos ügyvezető

 

ultragel_logo

 “A Speedcarve Kft és az Ultragél 2000 Hungary Kft között 2012. augusztusában létrejött stratégiai növekedési program eredménye alapján, cégünk export kereskedelmi divíziójának árbevétele 2013-ban az első 8 hónapban 40%-ot növekedett. Tanácsadásuk nélkül sokkal nehezebb lett volna elérni ezt a növekedési ütemet!” 

  Komáromy Balázs ügyvezető, Ultragel Hungary 2000 Kft.

 

 

ultragel_logo

 “Tanácsot sokan, sokféle módon adnak.A Speedcarve nem ragad le a klasszikus és egyszerű megoldásoknál,  kreativitásukkal időt racionalizáltunk, pénzt kerestünk, és lelkesedést kaptunk. Visszatekintve belátom, hogy  stratégiázni nem érdemes, hanem nélkülözhetetlen! Ők ebben profik, mi az orvostechnikában!Hajthatatlan hozzáállásuk  és profi szakértelmük minden olyan KKV részére ajánlott akik megrekedtek a fejlődésben és belátták, hogy van az a pont  amikor eljött a külső “beavatkozás” ideje. Köszönjük!

Komáromy Balázs ügyvezető, Ultragel Hungary 2000 Kft.

 

logo_gekko

 

“Azért fordultunk a céghez, mert vállalkozásunkban szerettük volna emelni az ügyfélszámot és még jobban behatárolni a célközönségünket.

Az alkalmazottak bevonásával közös brainstorming keretében sikerült megtalálnunk a legjobb irányt, és emellett új lendületet kaptak pedagógusaink. Most már más szemmel látják ők is munkájuk lényegét, sokkal magabiztosabbak lettek, ez nagyon sokat lendített a vállalkozáson. 

 Závodszky Tamás, Gekko, Pilisvörösvár

 

Vásárlói piackutatás és kereskedelmi stratégia kidolgozása:

 

kemikal_logo

Kemikál Zrt.

techno

Technokol Rapid és

ferrobond

Ferrobond

Hasznos volt? Ossza meg ismerőseivel is!

Szólj hozzá!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Hírlevél

                            

Kövess minket!